Powered By Blogger

Wednesday 1 May 2013

fesko press conference

assalamualaikum ! 
hehe...akhirnya aku muncul kembali. dh lama rupenye aku tggal blog ni. :D
sebabnye...malas. haha! xtau la, tp lately mmg agak malas la nk update2 blog ni. padahal bnyak je kejadian2 menarik yg berlaku sepanjang ni. *ceh! menarik ke? hahah

bende yang aku nk cter skrg ni pon dh lame berlaku. tp aku nk cter gk kt sini, sbb dh nmpk kering bebenor dh blog ni. hari kejadiannya 23 april. skrg dh 1 may. fuh! dh masuk bulan lain baru nk cter. haha!

time tu ktorang bergabung ngan palapes darat ngan navy buat persembahan gimik sempena press conference untuk fesko yg x lama lg dh nk start ni. maknanya time ni suksis, army ngan navy bergabung la untuk menjayakan agenda ini.

benda ni kitorg kene buat kt airport senai u.. haha! makanya naik lah bas beramai2 menuju ke senai. :D
dan hari tu kami terpaksa lah ponteng kelas. eh, x ponteng okay, kami dpt surat pengecualian hadir kuliah. hehe. 

okay lah, kt sini aku masukkan sikit gambar2 time tu. curi kt pesbuk nazwa. sbb kite xdk gmbo dlm henset kite. maklumlah pakai henset cikai je. x mampu nk pkai henset canggih2 mcm dorang sume tu. *tetibe mood sedih.

dlm gimik ni aku jd officer, x keluar perang. sbb xckup senjata. hehe
cter pasal pencerobohan di lahad datu ni.

ni narrator kami. yg baju putih pengarah. 

nampak real x senjata tu? 
barisan orang kampung ngan army.
yang ni time rehearsal kot..sbb si penyair yg snap gmbo ni
suksis

si narrator terkejut.
kesian pulis tu nk kene tembak/pancung

naseb baik ade photographer yg comey lg berani nk ambk gmbaq depa ni
gambar ni aku nobatkan most funny picture of the century
dh tamat cter kami

tata! :)







No comments:

Post a Comment