Powered By Blogger

Thursday 9 May 2013

Gimik Fesko 50

assalamualaikum dan salam jumaat. 
okay, baru je abis kelas untuk hari ni. hehe..suke2!
hari ni aku nak cter pasal persembahan gimik yang telah kami adakan rabu lepas. hari ni dah jumaat. baru je 2 3 hari berlalu. tetibe rajin nk update cter ni kt blog. haha!
okay, ktorang buat gimik ni skali ngan persembahan yg ktorang dh buat dulu. alaa...yang aku pnah cter kt entry sebelum ni tu la. kat majlis perasmian fesko hari tu kitorg buat lagi persembahan tu, tp skali ngan video gimik yang kitorng shooting sebelum ni. penat tu mmg penat....letih sangat2 masa proses pembikinan video nih. hari2 ade perjumpaan. rehearsal laa. aduhh...tersangat penat. ni aku yg main lakon2 ni pon dh penat tukang edit2 ngan urus2 video ngan sketsa ni lagi letih aku rasa. 
bagi aku, vdeo gimik ni memang smart gilerrrrr...! aku suka la. tp ade yg part aku tu sgt2 lawak okay. sebab i x tau macam mana rupa i, dh siap baru nampak. dh pengarah x cakap ape, ingat okay, rupanya comel. hahaha!

ni video untuk persembahan Sketsa yang kitorang lakonkan. try2 la cari yang mana satu i okay? :D
untuk video gimik yang aku cakap smart tu...Ini Dia. 
okay la, selamat menonton(kalau rajin). 
:)




No comments:

Post a Comment