Powered By Blogger

Thursday 9 June 2011

KPOP???

hi!
lama sudah tak ketemu ya??
hahaha...!
sedikit busy la...erm...nk ckap pasal pe ek??
sebenarnye idea tgah kering ni...tp nk gk tulis kt blog...hehehe..saja2..sebab saya amat bosan..!
kpop lagi....mesti kalau yg bce entry ni mengeluh...sana sini asyik kpop je...
x abis2...hehehe...
biasa lah tu...
KPOP...
ada yang suka..ada yang x suka...ada yang kutuk...ada yang puji...haiih...macam2 kan?
apa yang saya tau..ada beberapa sebab yang buat ramai yang minat kpop, terutama girls..
antaranya...


1. mereka2 itu semuanya comel2...
    sekali buat gaya..aduh...bisa cair kita...!
    hahaha...especially yg peminat2 yg girls ni...


comel ke?? ;)
yang ni comel...!
  2. bahasa nya yang unik..!
    ya...semua bahasa2 yang ada di dunia ni...
    semua ada keunikan nya yg tersendiri...
    bila dh dgr lagu or tgok cter mesti ada 
    yang nk ikut nyanyi/cakap...hehe
    saya pon suka gk skit2...yang saya tau 
    anyeoseyo...gamsamnida..
    x tau la betul ke x saya eja tu..
    =)
yg say tulis tu salah la... =)
3. suka tengok tarian yang kpop selalu duk menari..
    hisyh...
    yg ni mmg x leh di sangkal lagi...
    even x-roomate saya pon 
    selalu duk menari ikut SNSD...
    tp betul la...syok tau kalu tau mnari macam dorang
    kawan saya pon pernah cerita kt saya...
    yang dia dengan roomate2 dia siap practise lagi
    step2 tarian tu...then bila dh expert dorang rakam...
    hahaha!
    bila dengar cerita kawan saya tu...
    tiba2 teringat kat roomate2 saya, 
    sama lah dengan dorang tu...
    jangan marah ek..nanu n rina...
    piqa pon kdg2 join gk...
    :D





4. style pemakaian kpop...
    erm...yg ni pon sama gk...
    kalu kt internet ni...
    bersepah2 blogshop yg jual baju korean style..
    kalu x caya try surf sendiri..
    dalam majalah2 pon...
    banyak duk tunjuk fesyen korean style..
    banyak sangat2...!






5. rambut korean boys...!
   hahaha...!
   yg ni saya suka...
   suka tau tengok rambut lelaki2 korea ni..
   ensem2 semuanya..
   tp x semua la...kalu yang jenis panjang2 
   sampai melebihi paras bahu tu...no...!
   katakan tidak...!
   hehe...sampai kan ramai boys kt malaysia ni 
   ikut style dorang...
   boys2 luar sana jgn marah ek saya ckap
   cam ni...hehehe
   ;)
   peace no war...!
   yg girls pulak x kurang hebatnya...
   suka je ikut2 gaya korean girls...btol x??
   (jgn mare...)
   ;)







hehe...itu saj dari saya...tata...!
=)

No comments:

Post a Comment