Powered By Blogger

Monday 30 May 2011

Demam Korea....


hi....!
assalamualaikum...!
adoi....sana sini org asyik duk bercerita pasal korea saja kan...?
apa dh jd ni....?
hahaha!
asal jumpa kawan2 je mesti cerita pasal korea...
super junior, girls generation, beast, 2am, 2pm, ss501, c.n blue, f.t island, 4 minute dan mcm lg la....!
mmg demam korea ni makin menjadi2 la nampaknya..!
tp.....
sy pon suka gk korea...hehehe
;)
tp saya suka layan cerita je....bila dh layan cerita baru lah layan lagunya...
kalau lagu korea...saya hanya layan yang ost shj...
=)
lagu band boy punya kurang la sikit....tapi kalu band boy tu berlakon drama saya layan la jgk lagu dorang...
sikit2 je...
:D
sekarang ni saya duk gila kt ost personal  taste...
making love-4 minute....best woo....!
di sebab kan lagu tu....abis pasal 4 minute i search...hahaha!
geng2 4 minute tu baya2 kita je kot...
best!
suka...!
sangat-sangat...!
:D
ok lah dh xde apa nk tulis...
tata....!
















2 comments:

  1. awwwww.. i pun demam gak... hahaha..
    suju, ft island, cn blue, girls generation je yg best kot! (bg i la) hehehe
    Ok, saya jeles, you blh tgk personal taste, post mai cd kat i, ? HAHA, just kidding! pi la sakit kepala korea pulak! (:_piqa

    ReplyDelete
  2. i know u....haha!
    i know how u minat that grup ma....
    ;)
    p download la personal taste tu...xpe la tggu lama pon..b'baloi sbb best...!

    ReplyDelete