Powered By Blogger

Monday 20 June 2011

Hana Tajima Style..

hi! Assalamualaikum..!
erm...semenjak dua menjak ni bnyak kali gk la aku terjumpa nama hana tajima ni...dlm mjalah,blog dan juga fb..
aku terfikir gk siapa la hana tajima ni ek??
hahaha..!
aku ni pon bkan up-date sgt pasal2 fesyen ni...dan baru hari ni aku baru tergerak hati nk search pasal dia tu..
oh...baru la aku tau...dia ni rupa nya kawan baik yuna...dan dia punya style  hijab tu ramai yg suka dan ikut cara dia pakai...
patut la..kalu baca majalah or blogwalking ni ade aje aku baca 'ni style hana tajima' , 'hana tajima punya style la!'
and so on..
;)
dan skrg ni pon ramai yg pakai bju style msuk dlm seluar...i mean tuck in...dan pkai selendang ala2 berserabut tu...
:D
dan x kurang gk yg pakai skirt labuh n ada belt yg trendy or gorgeous tu...waw!
bergaya  sakan la...hhaha!
agak2 kalu aku yang cetek ilmu fesyen ni pakai jd apa ek??
xmau la..takut ade yg koma tgok aku pakai cam tu...hahah!
tp kalu org yg cantik2 ni pakai no hal la...ok dan cantik..!
macam hana tajima ni la...cantik je kalau dia pakai macam tu...dan kalu org bagi aku satu juta pon aku tak kan pakai kot...hahaha! kot la..x tau la takut aku bertukar fikiran pulak...hahah!
satu juta tu beb..!
hahah! gila...mata duitan..!
eh, lari tajuk la pulak kita ni..haha!
sumpah aku cakap dia sangat cantik la...kena aje aku tengok bila dia pakai cam tu..
ok,kalau u all nk tau lagi pasal hana tajima punya style..klik sini.
layan gambar2 cantik hana tajima..!

search google je ni...sbb aku busy nk g jumpa dia n snap pic...haha






ok...itu saja..kalu nk lagi..p google sendiri ok?
;)



ni kalau nk tau lebih lagi pasal hana tajima Hana Tajima

No comments:

Post a Comment