Powered By Blogger

Sunday 19 June 2011

Dream High...! ;)

hi!
sipa kt sini yg dh tgok Dream High??
angkt tangan sekarang..!
hahaha!
sebenarnye sje nk bgtau skrang ni aku duk tgh tgok drama tu la...!
even baru tgok episod 3 pun aku dh bleh agak crita ni sangat menarik...!
sory la...aku lambat sket up-date pasal drama2 korea..mungkin sesetengah org anggap cerita ni dh lapuk kan??
tp tolong ingat sket ye..drama ni baru d tayangkan tahun ni ok...cuma aku lewat 5 bulan...hahah!
x la lambat sangat kan???






dan buat yang x tahu lagi...drama ni akan ada season baru tau...!
dan KBS dh putuskan pada bulan march lepas yg Dream High season 2 akan d tayangkan pd januari 2012..
so,kpd peminat2 setia Dream High ni jgn lupa nantikan season baru ni ya..?
dan aku pon x pasti sangat tentang perubahan yang akan di adakan ni..jd sama2 lah kita tunggu...!
adoi...lepas ni aku mesti kena cari gk cter ni ngan kwan2..
mlas nk download sendiri...lambat yang amat!
hahaha!
ok,sekian saja...tata...!




p/s:
kalau  tgok dr cara penulisan sab skrg dh berubah dari 'saya' ke 'aku'...
hehehe...sory pd yg x suka sebab aku rasa guna 'aku' lg mesra kot...
sbb bila guna 'saya' aku rasa macam kontrol je lebih..
hahah!
so skrg ni aku nk jd 'aku' yg sebenar..!
;)

No comments:

Post a Comment