Powered By Blogger

Friday 20 May 2011

Jepun Mariii...!!!

Hello2....!
Hehe...dh lama rasanya x jenguk blog ni...makin hari makin malas pula nk up-date...

Erm..sebenarnya baru sudah menonton japan drama...hehe
Sebenarnya drama ni dh lama jgak la...since 2009...masa kat matrik dulu pon kawan2 ada je drama ni...
tapi masa tu macam x berminat... ;)
tp sejak duk umah dan terasa amat boring..lalu saya pun copy la dari kawan saya...
Best!
Saya suka drama ni...

hehe...!
Saya x tau nk cerita macam mana dan kalu yang x tau lg drama ni...tonton sendri ok!

Kalu dr 5 bintang...saya bagi 4 la...
=)
Mei Chan No Shitsuji
Lupa nk cakap tajuk drama tu...hehe
Ha...tgok gmbr tu...tu la title drama tu....Mei Chan No Shitsuji

Ni la pelakon utama drama ni...
Antara pelakon yang membarisi drama ni adalah :
Eikura Nana as Shinonome Mei
Mizushima Hiro as Shibata Rihito 
Sato Takeru as Shibata Kento


Oleh kerana genre nya komedi romantik ni lah yang menarik minat saya untuk menonton...
=)




Antara babak yang romantik...!  Aww...suka...! (gediksss)




Dah habis drama ni...lepas ni Personal Taste la pula...ni Korea marii...! hehe

Personal Taste
Sekian saja....arigato gozaimas...!

No comments:

Post a Comment