Powered By Blogger

Saturday 14 May 2011

Dunia Yang Telah di Tinggalkan... =_='

hi...!
Assalamualaikum...!
erm...mesti ada yang tertanya2 bila baca title atas tu kan??
hehe...ok,sebenarnya hari ni saya nak cerita sikit pasal dunia yang saya dah tinggalkan tu....
;)
dunia tu x lain x bukan adalah KMP(kolej matrikulasi perlis)
sungguh sejujur hati saya, saya katakan bahawa dduk di KMP adalah yg paling bermakna dalam hidup saya
(cece....ayat skema tu...! =D)
betul saya tak tipu waktu nak balik terengganu hari tu (20 April 2011)....sedih sangat hati ni tau..!
tapi nk buat macam mana kan...dah mmg di tetapkan kami hanya boleh berada di bawah program matrikulasi tu setahun sj...
hehe...
dah2 saya x nak jiwang2 dh...
cuma apa yang saya nak cakap....saya gembira sangat2 berada di sana sepanjang satu tahun tu...!
kat sana saya ada kawan rapat...erm...memang la kan...semua ada kawan rapat kan....
ok...saya start dari sem satu....masa sem satu saya rapat dengan piqa dan raja...mana2 kitorang pergi mesti sama2...
ya...saya sayang sangat mereka...!

yg sebelah kiri tu piqa dan yg kanan raja...  ;)

piqa tu lawak tau..!
dia suka buat bunyi itik...!
hehe!
piqa...aq rindu nk dengar bunyi itik mu...!
;)
raja siyes orang nye...hehe!
raja kan lelaki...hehe..sory raja t'mengata sket...
=D
tapi ape2 pon...best kawan ngan depa...!
masuk je sem 2 kami satu kelas jadi rapat...
ye la..masa sem satu hari tu malu2 lagi..btul x semua??
huhu...
dan sebetulnya saya sayang semua kawan2 saya satu kelas tu...!
piqa,raja,kirah,farah,dayah,farisya dan nina...!
aq sayang ampa...!
ok lah...korang tengoklah gambar2 ni...let's  the picture tell the story...!
daa.....

sab,piqa dan raja
smile...! =)
mereka semua ni classmate saya...
dari kiri kirah,piqa,raja,farah dan saya...!

classmate saya juga...! =)
FT4 is da best....!!!

;)

my roomate..!
luv them very much....n 104 also...
=)

KMP t'chenta...!


juga KMP t'chenta....!


saya sayang KMP dan semua kenangan yg t'cipta di sana...!
mmmmmuaaaaahhhhxxxxx!







No comments:

Post a Comment