Powered By Blogger

Saturday 14 April 2012

god of study



hello!
aku baru je habis tgok drama ni. mlm tadi. :D
org lain dh b'kurun dh tgok drama ni, tp aku baru je tamat menonton drama itu.
ketinggalan sikit. haha!
sebenarnye dh lama aku copy drama ni dr kawan aku, tp x jumpa waktu free lg nk menonton nye secara serius! haha!
lalu pada waktu cuti seminggu ini, aku pon teruskan niat aku untuk menonton ini drama. :D
nk2, ble aku tgok kat kbsworld chanel 391 tu pun duk tayang cter ni. terus aku tgok cter ni! :)
drama ni sgt bgus bg aku. sebab dlam drama ni dorang ajar cara mcm mana nak study n mcm bg motivasi la sket. *terus aku jd semangat giler2 nk study! tp x bwk blik buku pun... :(
x bosan pon drama ni sbb bkn bg motivasi psal blajar aje, komedi2 pon ade.
lawak2. cikgu dorang la yg lawak nye. hahaha! cintan cintun semestinye ada, tp x bnyk sgt la...sbb drama ni kan bnyk d tonton pelajar sekolah, mungkin cinta cintun ni x bagus la untuk tontonan mereka. tp tetap ade sikit2 tu. hehe!
aku suke hwang baek hyun (yoon seung ho)! hehe! even dia mcm keras kepala sket dlm drama ni, tp dia cool!
aaarrggghhh...! aku suka.. :) *alamak dh parah ni.
tp realitinye dia dongseng. haha! setahun je pun.
kebanyakkan nye yg blakon drama ni semua 93..hehe! go ah seung n lee chan ho aje yg tua sket...masing 92 n 89. :D

dlm drama ni aku suka hwang baek hyun,kil pu lip n ho chan doon.
hehe! na hyun jung n oh bong goo pon ske gk la..! :D

jom kite layan ost nye! :)










ok la, tata semua! :)









No comments:

Post a Comment