Powered By Blogger

Sunday 11 March 2012

utm games!

hello! assalamualaikum.
ok, sje nk kabo ni utm games dh start semalam. 10 mac.
and hari ni hari perasmian nye, bru je tamat perasmian tu, beberapa jam yg lepas dan aku dh sertai perbarisan mewakili kolej aku. :D
ketika menulis ni pon aku x mandi lagi...hahah!
setelah di paksa paksa oleh sahabat ku maka aku pon merajin kan lah diri aku ni untuk sertai perbarisan tu. ikot kan hati mmg malas woo...main baris2 ni, aku dh boring dh, dr zaman sekolah ag duk masuk perbarisan untuk umh sukan...hahah!
tp akhirnye berbaloi gk aku rase sebab dapat tshrt free, makan free...hehe ! ;)
pastu yg paling best perbarisan kolej ktorang dapat juara! :D
best2~!
ni la..gambo2 untuk hari ini.

sebelum start perbarisan. 

yg ni pon sebelum perbarisan mula. aq nmpk pendek le.. :D

yg lepas perbarisan. :D sume kilat2 muka. 

kami lah juara! :D

ok, sekian sj. tata!

No comments:

Post a Comment