Powered By Blogger

Sunday 25 March 2012

Hari Polis -Suksis-

hello!
sebenarnye, aku baru balik dr majlis hari polis ni. letih gler weyh! :(
dgn berpanas nye, di sebabkan aku masuk pentomen, maka aku di kehendaki menghadirkan diri ke majlis tersebut.
b'pentomen tgh panas la kami semua td. letih tu mmg letih, tp seronok n best gk la. sbb dgn masuk pentomen ni aku dh bleh b'gaul dgn semua kwan2 yg sebelum ni x pernah b'tegur sapa pon. hahah! lawak la plak ble ingat mse mula2 masuk Suksis dulu tu, kte ngan geng2 kite je, org lain x care dh! :D
tp lepas masuk ni, kami dh jd mcm family dh, kawan semua!
selepas seminggu ktorang bertungkus lumus berlatih pentomen ni, akhirnye td kami dh persembahkan dpan semua ketua polis, pegawai2 polis dan org rmai pentomen kami tu. dh seminggu kami2 semua tido lewat sbb latihan ni la.! tp xpe la, aku ttp suka tau. even keje aku b'lambak2 yg x siap tu! hahah!
aku pegang watak sebagai pegawai polis, so x susah sgt la...hehe!
ok, ni gmbr2 yg aku sempat snap sepanjang latihan dan hari polis. :)

orang kampung.




orang kampung dan anak2. :D

last latihan pentomen.


watak utama (pejuang yang x di kenang.  :D

ni ngan kak fazreen, miss director. :)

ngan 'pegawai polis' pentomen. :)


last majlis td. :) *creadit to Datuk Supandi
 ok, sekian saja. tata!







No comments:

Post a Comment