Powered By Blogger

Thursday 7 July 2011

I'm Finished!

Hello!
ok..i'm just finish watching Baby Faced Beauty...!
yeah...! happy ending...!
bagi aku drama ni best sbb dh lama x tgok drama lakonan Jang Na Ra..!
hero drama ni Choi Daniel..body ensem..! tough tu....
haha!
kalau dia senyum mmg x nmpk mata sbb mata Choi Daniel sangatlah sepet..tp cute..!

;)
lepas dh search2 sket psal Jang Na Ra baru lah aku tau..rupanya lpas kdrama dia wedding(2005) tu, dia dh x b'lakon untuk kdrama dh sbb dia banyak berlakon drama cina...
oh..macam tu rupanya...!
Hebat gk dia ni sebab boleh kuasai bahasa mandarin dgn korea..haha!
bahasa korea tu jgn cakap lah...dh mmg tempt lahir korea mesti la fasih gler...
:D
drama yg Jang Na Ra b'lakon yg plg aku x lupa The Successful Story of A Bright Girl...best cter tu..!
sbb dulu selalu duk tayang kat tv3 dan aku ngan kak aku mmg duk ikut dr ep1..

;)
drama dia yg kedua aku tengok My Love Patzzi..yg ni aku x ikut sgt..jalan cerita pun kurang ingat.
samalah ngan wedding tu....x ikut sgt...tgok sket2 je..yg aku ingat dia dgn suami dia ada rumah kaca dalam hutan..kalau x silap la..kalau silap jgn marah...haha!
sepanjang cuti aku hari2 duk cari drama korea terbaru...sungguh..!
aku ni amat addicted ngan kdrama....kalau org lain tu addicted ngan band korea..yg tu aku kurang sket..
kalau nk drama korea, biasa nya aku ke youtube la..kalau kt situ xdk..baru la aku cari alternatif lain...biasa nya aku p kt epdrama atau azdrama .
ha..kat situ lagi banyak drama2 korea..hehe!


Dlm waktu cuti ni aku dh habis 4 kdrama(ni x termasuk movie lg), antaranya..




                                                        My Girlfriend is a Gumiho




                                                         Personal Taste




                                                              Dream High




                                                          Baby-Faced Beauty


Drama dlm list nk tgok...




                                                               Heartstring


                                                             The Greatest Love


erm...yg dlm list tu  x tau la sempat ke x...kalau sempat x pe la...
ada 1 bulan lebih je lagi untuk aku mmegang status penganggur ni..aduh...malas la pulak nk kuar umh...nk duk umh tgok kdrama....!
:'(
 xpe2..nk stdy kena kuat semangat..!
tmpt blajar pun xtau lagi...haha!
adoi...berdebar jantungku menanti keputusan upu
*agak skema ayat d atas...


ok...xdk apa dh nk tulis...tata!


p/s : aku ni seminggu sekali je kan buat entry...haha!
       dh ckup seminggu baru naik entry baru... ;)

No comments:

Post a Comment